O‘qituvchi o‘zi uchun berishi kerak bo‘lgan savollar

O‘qituvchi o‘zi uchun berishi kerak bo‘lgan savollar

​​O‘qituvchilar faoliyatlari davomida o‘z xatti-harakatlarini baholashi uchun foydalanishlari mumkin bo‘lgan 10 ta savol.

Ba’zida o‘qituvchilar o‘zlari bilmagan holda o‘quvchilarning xulq-atvoridagi buzilishlarga qaysidir darajada hissa qo‘shishlari mumkin. O‘z faoliyatingizni tekshirish va o‘quvchilar orasida ijobiy xulq-atvorni rag‘batlantirish uchun muallif Beverli Jonsning ushbu 10 ta savolidan foydalaning.

1. Men o‘quvchilarning ijobiy xulq-atvori emas, balki salbiy xatti-harakatlariga ko‘proq e’tibor qaratyapmanmi?

2. Men o‘quvchilardan nimalarni kutayotganimni tushuntirishdan ko‘ra, ularga kuchimni ko‘rsatish bilan mashg‘ulmanmi?

3. O‘quvchilar menga yoqmagan biror xatti-harakatni amalga oshirsa, men g‘azablanyapmanmi?

4. O‘quvchi nomaqbul xulq-atvor ko‘rsatganda men o‘zimni tutib tura olyapmanmi?

5. Men o‘quvchilar bilan bahslashyapmanmi?

6. O‘quvchilarning akademik o‘zlashtirish darajalarini real baholayapmanmi?

7. O‘quvchilarning xulq-atvorini to‘g‘ri baholayapmanmi?

8. O‘quvchilardan nima kutilayotganini ularga aniq yetkazdimmi?

9. Mening xatti-harakatlarim o‘quvchiga mosmi yoki ba’zida noto‘g‘ri yondashyapmanmi?

10. Mening o‘quvchilar haqidagi noto‘g‘ri mulohazam ular bilan o‘zaro munosabatlarimga xalaqit berishi mumkinmi?

Mavzuga doir:
Savolni qanday berish kerak?

Hayotingizni o‘zgartirib yuborishga qodir 2 savol

Donolardan yosh o‘qituvchiga maslahatlar va tavsiyalar


10 вопросов, которые учителя могут использовать для оценки собственного поведения во время занятий.

Иногда учителя могут неосознанно способствовать расстройствам поведения учащихся. Используйте эти 10 вопросов от автора Беверли Джонс, чтобы проверить свою успеваемость и поощрить положительное поведение учащихся.

1. Обращаю ли я внимание больше на негативное поведение учащихся, чем на позитивное?

2. Занят ли я демонстрацией своих сил студентам, а не объяснением того, чего я от них ожидаю?

3. Злюсь ли я, когда ученики делают что-то, что мне не нравится?

4. Могу ли я контролировать себя, когда ученик ведет себя неадекватно?

5. Я спорю со студентами?

6. Реально ли я оцениваю академические достижения учащихся?

7. Правильно ли я оцениваю поведение учащихся?

8. Объяснил ли я учащимся, что от них ожидается?

9. Соответствует ли мое поведение учащемуся или я иногда использую неправильный подход?

10. Могут ли мои негативные суждения о моих учениках мешать моему общению с ними?

Предмет:
Как задать вопрос?

2 вопроса, которые могут изменить вашу жизнь

Советы и рекомендации мудрецов молодым учителям

Telegramda o‘qish

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: