Aslida pedagogik yuklama qancha bo‘lishi kerak?

Aslida pedagogik yuklama qancha bo‘lishi kerak?

Pedagogik yuklama aslida qanday bo‘lishi haqida aytish uchun yana Finlyandiyani misol qilib keltiramiz. Chunki, bu mamlakat kam vaqt sarflab ham yuqori natijalarga erishib kelyapti.

Finlyandiyada to‘liq stavkada ishlash 24 soatni tashkil etib, shundan 15 daqiqali tanaffuslarni olib tashlaydigan bo‘lsak, o‘qituvchiga ko‘pi bilan 18 soat o‘quv yuklamasi qoladi.

Finlyandiya ta’lim mo‘jizasi kitobida yozilishicha, uyerda maktab binosi soat 16:00 dan keyin bo‘m-bo‘sh bo‘lib qoladi. Qandaydir qo‘shimcha yuklama, o‘quvchilarni «bo‘sh vaqtini» mazmunli o‘tkazish haqidagi ortiqcha ishlarsiz. O‘quvchi ham o‘qituvchi ham ta’limdan shu sababli bezib qolmaydi.

Bizda ko‘proq tashqaridan qaraganda chiroyli ko‘rsatish uchun ta’lim beriladi deb o‘ylayman. Sababi, natijalarimiz yomon. O‘qituvchilarimiz ham maoshini ko‘paytirish uchun 1.5 stavkada ishlashga majbur. 1000 dollar oylik ham aynan shuncha yuklamaga asoslangan. 1.5 stavkada shuncha pedagogik yuklama bilan ishlash juda og‘ir yuk aslida.

Mavzuga doir:
O‘qituvchilarning ish yuklamasi qay tartibda taqsimlanadi?

O‘qituvchi pedagogik yuklamasiga kirmaydidan to‘garaklarga jalb qilinganda buning uchun alohida ish haqi to‘lab berilishi shart

To‘garak uchun dars ishlanma yuritilishi majburiymi?


Давайте возьмем Финляндию в качестве примера, чтобы рассказать, как на самом деле выглядит педагогическая нагрузка. Потому что эта страна добивается высоких результатов при минимальных затратах времени.

В Финляндии полный рабочий день составляет 24 часа, а если вычесть 15-минутные перерывы, то максимальная учебная нагрузка учителя составляет 18 часов.

Согласно книге «Финское образовательное чудо», здание школы здесь пустует после 16:00. Какая-то дополнительная нагрузка, без лишней работы по принуждению студентов к осмысленному проведению «свободного времени». Вот почему ни ученику, ни учителю не надоедает образование.

Я думаю, что нас учат выглядеть красиво больше, чем со стороны. Причина в том, что наши результаты плохие. Нашим учителям тоже приходится работать в 1,5 раза больше, чтобы увеличить свою зарплату. 1000 долларов в месяц зависит от количества загрузок. Работа с такой педагогической нагрузкой в ​​размере 1,5 на самом деле очень тяжелая ноша.

Предмет:
Как распределяется нагрузка учителей?

При вовлечении учителя в кружки, не входящие в педагогическую нагрузку, за это должна выплачиваться отдельная заработная плата.

Обязательно ли проводить разработку урока для кружка?

Telegramda o‘qish

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: