Yoshlar yetakchisining lavozim malaka tavsiflari nimalardan iborat?

Yoshlar yetakchisining lavozim malaka tavsiflari nimalardan iborat?
Telegramda o'qish

Umumiy o‘rta ta’lim maktabi “Yoshlar ittifoqi” yoshlar yetakchisining lavozim malaka tavsiflari nimalardan iborat?

Xalq ta’limi vazirining 2018-yil 14-iyundagi 160-sonli buyrug’iga asosan, umumiy o‘rta ta’lim maktabi “Yoshlar ittifoqi” yoshlar yetakchisining lavozim malaka tavsiflari
:bell:Lavozim vazifalari:

a) o‘quvchilarning sinfdan va maktabdan tashqari mashg‘ulotlarini o‘tkazish, ta’til kunlarida ekskursiyalar, ma’naviy-madaniy yodgorliklarimizni tomosha qilish uchun safarlar, muzeylarga sayohatlar tashkil qilish;

b) o‘quvchilarda vatanga, milliy an’analar va xalqimizning urf-odatlari, ananalariga hurmat, sadoqat va buyuk olimlar madaniyat va san’at arboblari hamda sport ustalari bilan faxrlanish ruhida tarbiyalash;

v) maktab tarbiyaviy ishlari rejasiga muvofiq o‘qituvchilar, jumladan sinf rahbarlari, tarbiyachilar va boshqa pedagog xodimlar bilan birgalikda g‘oyaviy-axloqiy tarbiya, sport-ommaviy va madaniy tadbirlar bo‘yicha ishlarni amalga oshirishda ishtirok etish;

g) o‘z vazifalarini bajarishda O‘zbekiston yoshlar ittifoqi, madaniyat markazlari, kinoteatrlar, muzeylar, istirohat bog‘lari, sport inshootlari va boshqa maktabdan tashqari muassasalar xodimlari bilan hamkorlik qilish;

d) sanitariya-gigiyena talablari, mehnatni muhofaza qilish, texnika va yong‘in xavfsizligi qoidalari talablariga rioya qilish;

e) bolalar uchun qo‘yilgan sanitariya-gigiyena talablariga rioya qilish.

j) kasbiy odob-axloqining umumiy prinsiplari va xizmatdagi xulq-atvorining asosiy qoidalariga amal qilish.


Каковы должностные инструкции молодежного лидера общеобразовательной школы «Союз молодежи»?

Согласно приказу министра народного просвещения № 160 от 14 июня 2018 года должностные инструкции молодежного лидера «Союза молодежи» общеобразовательной средней школы
:bell: Позиции:

а) организация внеучебной и внеучебной деятельности студентов, экскурсий в каникулярное время, поездок к памятникам нашей духовной и культурной жизни, поездок в музеи;

б) воспитывать учащихся в духе уважения к Родине, национальным традициям и обычаям нашего народа, преданности и гордости за великих ученых, деятелей культуры и мастеров спорта;

(в) участвовать в идеологических, этических, спортивных и культурных мероприятиях с учителями, в том числе классными руководителями, воспитателями и другими воспитателями, в соответствии с учебным планом школы;

ж) сотрудничать с коллективом Союза молодежи Узбекистана, домов культуры, кинотеатров, музеев, парков, спортивных сооружений и других внешкольных учреждений при выполнении ими своих обязанностей;

г) соблюдение требований санитарно-гигиенических требований, охраны труда, технических и пожарных правил безопасности;

д) соблюдение санитарно-гигиенических требований к детям.

к) соблюдение общих принципов профессиональной этики и основных правил поведения на службе.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ
Fikr bildirish

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: