Gugurt yordamida o‘yinlar, qiziqarli dars metodi

Gugurt yordamida o‘yinlar, qiziqarli dars metodi

1. «Gugurt donalari» metodi

Ushbu metod o‘quv materialining qay darajada egallanganini aniqlash maqsadida o‘tkaziladi va u o‘quvchilarga o‘quv materialining turli muammoli masala yoki vaziyatlarini ajratib olish, ularni izohlash, tahlil qilish, ta’riflashlarida yordam beradi. Shuningdek, mashgulot davomida har bir o‘quvchiga turli topshiriqlarni individual bajarishi, mavzu ustida mustaqil ishlashiga imkon berish ham mumkin.

O‘tkazilishi:

O‘quvchilarga qutidan gugurt donalarini tanlash taklif etiladi.(Nechta olish ularning o‘z xohishi, oldindan shartlar e’lon qilinmaydi).
O‘quvchi tanlagan har bir gugurt donasi soniga qarab shuncha tushunchani ta’riflashi shart. Gururt donalari sonining ortib borishiga ko‘ra tushunchalar soni va ularga beriladigan ta’riflar miqdori ham ko‘payib boradi.

2. Huddi mendek takrorla! (Gugurt yordamida diqqatni jamlovchi o‘yin)

Yonma-yon o‘tirgan o‘quvchilardan biri gugurt donachalari yordamida shakl yasaydi. So‘ng yonida o‘tirgan sherigiga 1-2 soniya ichida uni ko‘rsatadi. Sherigi esda qolganicha shaklni yasab takrorlashga harakat qiladi. Bolalar juftlikda ishlaydilar, dastlab 6 donadan gugurt beriladi, agar vazifa qoniqarli darajada bajarilsa, gugurt donachalari soni 12-15 taga oshiriladi.

Mavzuga doir:
O‘qituvchilar uchun barcha fanlardan metodlar to‘plami

Darslarda qo‘llanadigan interfaol metodlar

Ilg‘or dars jarayonida foydalanadigan dam olish daqiqalari uchun ta’limiy va ko‘ngilochar o‘yinlar


1. Метод «Спички»

Этот метод проводится с целью определения степени усвоения учебного материала и помогает учащимся различать, интерпретировать, анализировать и описывать различные проблемные вопросы или ситуации учебного материала. Также возможно разрешить каждому студенту выполнять различные задания индивидуально и самостоятельно работать над темой во время обучения.

Будет проведено:

Учащимся предлагается выбрать спички из коробки.
Учащийся должен описать как можно больше понятий в зависимости от числа каждого совпадения. Количество понятий и количество данных им определений увеличивается по мере увеличения количества пшеничных зерен.

2. Повторяй как я! (Игра на концентрацию со спичками)

Один из учеников, сидящих рядом с ним, делает фигуру из спичек. Затем он показывает его своему партнеру, сидящему рядом с ним через 1-2 секунды. Его партнер пытается сделать и повторить форму, пока он помнит. Дети работают в парах, изначально дается 6 спичек, при удовлетворительном выполнении задания количество спичек увеличивают до 12-15.

Предмет:
Сборник методик по всем предметам для учителей

Интерактивные методы, используемые на уроках

Развивающие и развлекательные игры для досуга, используемые на уроках продвинутого уровня

Telegramda o‘qish

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: