Ko’rgazmali qurollardan foydalanish metodi qoidalari

Dars metodlari

Ko’rgazmali qurollardan foydalanish metodi qadim zamonardan beri ishlatilib kelinayotgan eng qulay, samarali va tushunarli metod hisoblanadi.

Zero, ko‘rish orqali eshitishga nisbatan 5 marta ko‘proq va 13 marta ko‘proq taktik organlarga nisbatan ko‘proq ma’lumotni miyaga yetkazadi. Bu ma’lumotlar tez, oson va mustahkam o‘rnashib qoladi.
Ko‘rgazmalilik metodi o‘ziga xos tamoyillarga asoslanadi.
Ko’rgazmali qurollardan foydalanish qoidalari juda ko‘p bo‘lib, ayrimlarini ko‘rsatib o‘tamiz:

1. So‘z bilan emas, namoyish bilan ko‘proq, tez va oson tushunib olish mumkin.

2. Shuni unutmangki bola rang, shakl, tovush(ohane) orqali tezroq tushunadi.

3. Ko‘rgazmalilik maqsad emas, vosita ekanligi unutmang.

4. Tushuncha, bilim aniq dalil va ko‘rgazma bilan samarali ekanligi unutmang.

5. Ko‘rgazmalilik faqat tomosha emas, balki bilim olishning manbai, izlanuvchanlik, ijodkorlikka o‘rgatuvchi omildir.

6. Ko‘rgazmali qurollardan foydalaning, ammo jtsda ko‘p emas, chunki bu o‘quvchi diqqatini bo‘lib, charchatib, asosiysidan chalg‘itadi.

7. Ko‘rgazmali qurollarni o‘quvchilar bilan birga tayyorlash samarali natija beradi.

8. O‘zingiz bilmagan ko‘rgazmali qurolini ishlataman deb ovora bo‘lmang, uyalib qolasiz. Oldin o‘zingiz yaxshilapb o‘rganing.

9. Axborot texnologiyalari va ta’limning texnik vositalaridan foydalanishni biling.

10. Ko‘rgazmali qurol ishlata turib diqqat, kuzatuvchanlik, tafakkur madaniyati, loyihiyalash, ijodkorlik va o‘qishga qiziqishga o‘rgating.

11. Ko‘rgazmalilikning yoshga, nafosatlilikka, ilmiylikka mosligiga e’tibor bering.

12. Ko‘rgazmalilikning hayot bilan bog‘liqligiga e’tiborni qarating.

13. Ularni kerak bo‘lganda, navbat kelganda ishlating. Oldindan hammasini ochiq qo‘yib diqqatni bo‘lmang.

14. Ko‘rgazmalilik harakatli, animatsion bo‘lishiga e’tibor bering.

15. Elektron darslik, multimediya, videotasma, kodoslayd va hokazolardan foydalanishga harakat qiling.


Метод применения зрительного оружия — наиболее удобный, эффективный и понятный метод, применяемый с древних времен.

Потому что он передает в мозг в 5 раз больше информации, чем зрение, и в 13 раз больше, чем слух, в тактические органы. Эта информация будет установлена ​​быстро, легко и надежно.
Демонстрационный метод основан на определенных принципах.
Существует множество правил использования наглядных пособий, и вот некоторые из них:

1. Демонстрации могут быть более быстрыми и понятными, чем слова.

2. Помните, что ребенок быстрее понимает через цвет, форму, звук (тон).

3. Помните, что демонстрация — это инструмент, а не цель.

4. Поймите, что знания эффективны при наличии конкретных доказательств и демонстраций.

5. Демонстрация – это не просто зрелище, а источник познания, любопытства, творчества.

6. Используйте наглядные пособия, но не слишком много, так как это будет отвлекать учащегося и сделает его утомленным и рассеянным.

7. Эффективна разработка наглядных пособий вместе с учащимися.

8. Не беспокойтесь об использовании визуального оружия, которого вы не знаете, вам будет неловко. Сначала изучите себя.

9. Научитесь пользоваться информационными технологиями и учебными пособиями.

10. Воспитывать внимание, наблюдательность, культуру мышления, конструирование, творчество и интерес к чтению с помощью наглядных пособий.

11. Обратите внимание на возраст, изысканность и научную актуальность шоу.

12. Сосредоточьтесь на актуальности шоу для жизни.

13. Используйте их, когда они вам понадобятся, когда придет ваша очередь. Не стремитесь к меньшему, чем ваш полный потенциал.

14. Убедитесь, что шоу движется и анимировано.

15. Старайтесь использовать электронные учебники, мультимедиа, видеокассеты, закодированные слайды и т. д.

Telegramda o'qish

OTM uchun onlayn hujjat topshirish yo'riqnomasi bilan tanishing
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ
Комментарии: 1
  1. Аноним

    :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :mrgreen:

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: