Bir daqiqa usuli metodi

​​Bir daqiqa usuli metodi

​​Bir daqiqa usuli metodi haqida.

Mavzudan so‘ng har bir o‘quvchidan quyidagi savollardan biriga javob berishlarini so‘rang:

Bugun siz o‘zlashtirgan mavzular orasida eng muhim va foydalisi qaysi?

Siz bermoqchi bo‘lgan qaysi savol hozirgacha javobsiz qoldi?

Siz nima to‘g‘risida ko‘proq bilimga ega bo‘lishni xohlaysiz?

Har bir o‘quvchiga savolga javob berishlari uchun bir daqiqadan vaqt ajrating va ularni kuzatib boring. Bu faoliyat sizga o‘quvchilar diqqatini mazmunga jalb etish va o‘qituvchilik faoliyatingizga baho sifatida qayta axborot almashish uchun yordam beradi.

Bir daqiqalik ishlar usulini kun tahlili sifatida hamda kunning boshlanishida ham ishlatishingiz mumkin.

Mavzuga doir:
Fanlarni o‘qitishda innovatsion metodikalar

O‘qituvchilar uchun barcha fanlardan metodlar to‘plami

G‘oyaviy charxpalak metodi, afzalliklari va kamchiliklari


О методе одной минуты.

После обсуждения темы попросите каждого учащегося ответить на один из следующих вопросов:

Какие самые важные и полезные темы вы узнали сегодня?

Какой вопрос вы хотели задать, на который еще не ответили?

О чем бы вы хотели узнать больше?

Дайте каждому учащемуся одну минуту для ответа на вопрос и наблюдайте за ними. Это упражнение поможет вам привлечь внимание учащихся к содержанию и поделиться отзывами в качестве оценки вашей преподавательской деятельности.

Вы можете использовать метод минутной активности в качестве ежедневного анализа, а также в начале дня.

Предмет:
Инновационные методы в обучении науке

Сборник методик по всем предметам для учителей

Метод идеационного чархпалака, его преимущества и недостатки.

Telegramda o‘qish

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: