Sirdaryo xalq ta’limi xodimlariga insho tartibi va mavzulari

Sirdaryo xalq ta’limi xodimlariga insho tartibi va mavzulari
Telegramda o'qish

21 января 2022 года посол Франции Орелия Бушез и директор фонда «Эл-юрт умиди» Адхам Бекмурадов отметили подписание мандатного соглашения, заключенного между фондом «Эл-юрт умиди» и агентством «Campus France» (французское агентство по продвижению высшего образования, международной мобильности и приему студентов). Данное соглашение было подписано главами этих двух организаций онлайн 21 декабря 2021 г. Подписание данного соглашения является частью продолжения сотрудничества между университетами Франции и Узбекистана и, в частности, франко-узбекского университетского форума, который прошел в Ташкенте и в Самарканде с 7 по 9 октября 2021 года. Это мандатное соглашение, было подписано в рамках реализации соглашения о совместном финансировании студенческих грантов, заключенного 10 мая 2021 года между посольством Франции и фондом «Эл-юрт умиди». Оно открывает новые возможности для узбекских студентов при получении грантов для обучения во Франции. Студенты из Узбекистана могут выбрать следующие направления для продолжения своего обучения, это: инженерия, гуманитарные науки, иностранные языки, культура, мода, право, государственное управление и даже здравоохранение. Посольство Франции, агентство «Campus France» и Фонд «Эл-юрт умиди», объединив свои усилия, предоставят возможность талантливым узбекским студентам реализовать свои мечты и стремления, а также внести свой вклад в развитие Узбекистана благодаря знаниям и навыкам, полученным в ведущих высших образовательных учреждениях Франции. Данное партнерство, свидетельствует о привлекательности Франции и ее 3500 высших учебных заведений, а также является частью стратегии «Добро пожаловать во Францию», целью которой является привлечение к 2027 году ​​более 500 тысяч иностранных студентов и подготовка «послов» университетского превосходства французских высших учебных заведений.

Sirdaryo viloyati xalq ta’limi xodimlariga insho yozish tartibi va insho mavzulari.

Insho fan metodistlari, maktab direktorlari va o’rinbosarlari hamda barcha o’qituvchilar tomonidan yoziladi.
Insho yozishdan maqsad: tizim xodimlarini ijodkorlikka, yangiliklarga va o’z ustida yanada ko’proq ishlashga undashdan iborat.
Insholar insho yozuvchiga qulay bo’lgan tilda yozilishi mumkin.
Barcha insholar qo’lda yoziladi va hajmi 3 betdan oshmasligi lozim.
Insho yozish uchun direktorlarga Viloyat xalq ta’limi boshqarmasi (VXTB), fan metodistlariga tuman (shahar) xalq ta’limi bo’limlari (TXTB) tomonidan, direktor o’rinbosari va o’qituvchilarga maktab rahbariyati tomonidan tashkilot muhri bosilgan va stepler bilan tikilgan 3 tadan A4 o’lchamdagi oq qog’oz tarqatiladi va ularning orqasiga yozilmaydi.
Qog’ozlarning yuqori qismiga insho yozuvchining familiyasi, ismi va otasining ismi (to’liq), lavozimi, tumani (shahari), maktab raqami yozilishi va inshoning oxirida imzo qo’yilishi shart.
Fan metodistlari va direktorlar inshoni bitta auditoriyaga yig’ilgan holda yozishadi hamda insho yozish vaqti va joyi VXTB tomonidan qo’shimcha ma’lum qilinadi.
Direktor o’rinbosarlari va barcha o’qituvchilar (jumladan, o’rindosh o’qituvchilar o’rindoshligini ko’rsatgan holda) o’zlari faoliyat ko’rsatayotgan ta’lim muassasalarida joriy yil 10-12 oktyabr kunlari darsdan keyingi vaqtlarda maktab direktori nazoratida yozishadi va maktab direktoriga topshirishadi.
Maktab rahbariyati biron fandan dars berishidan qat’iy nazar faqatgina asosiy lavozimi bo’yicha insho yozishlari lozim.
Maktab rahbarlari ilovadagi jadvalni to’ldiradi, imzo va muhr qo’yishadi hamda direktor o’rinbosarlari va barcha o’qituvchilar tomonidan tarqatilgan qog’ozlarga yozilgan insholarni to’plagan holda hujjatlar yig’ma jildiga joylashtirib, 2019 yil 14 oktyabr soat 10:00 gacha TXTB mudirlariga topshirishadi.
Tuman (shahar) xalq ta’limi bo’limi mudirlari 2019 yil 14 oktyabr soat 15:00 gacha har bir maktab va xalq ta’limi bo’limi fan metodistlarining insholarini Viloyat xalq ta’limi boshqarmasi Metodik xizmat bo’limi boshlig’i (M.Qambarov)ga ro’yxat asosida topshirishlari lozim.

Во всех высших и профессиональных учебных заведениях, академических лицеях, школах с 24 января текущего года система обучения будет проводиться дистанционно (онлайн) сроком на один месяц. Соответствующую информацию подтвердили в МНО и Минвузе. Инспекция по контролю качества образования при правительстве сообщила, что решение касается также негосударственных образовательных учреждений. Авиа- и железнодорожные билеты будут сохранены со скидкой в размере 50 процентов от тарифной части, а до 24 февраля авиа- и железнодорожные билеты будут обменены бесплатно на другой срок. В целях координации этих вопросов в министерстве создан специальный штаб. С 21 января с 9:30 по всем организационным вопросам можно обращаться на следующие горячие линии: 10-06, 71-246-97-45, 71-246-28-63. В министерствах попросили граждан активно участвовать в процессе вакцинации от коронавируса. Как сообщалось ранее, в Узбекистане разрешили вакцинировать детей в возрасте от 5 лет.

Fan metodistlari uchun insholar

Insho mavzusi: ______________ (fanlar yo’nalishi) bo’yicha hududda (viloyat yoki tuman (shahar) da) ta’lim sifatini oshirish.
Insho 3 qismdan iborat bo’lishi zarur:

    1-qism: O’z faoliyatim davomida (muddati ko’rsatiladi) ______________ (fanlar yo’nalishi) bo’yicha umumta’lim muassasalarida ta’lim sifatini oshirish borasida amalga oshirgan ishlarim.

    2-qism: ______________ (fanlar yo’nalishi) bo’yicha umumta’lim muassasalarida ta’lim sifatini oshirish bo’yicha bugungi kunda mavjud muammolar.

    3-qism: ______________ (fanlar yo’nalishi) bo’yicha umumta’lim muassasalarida ta’lim sifatini oshirish istiqbol rejalarim.

Maktab direktorlari uchun insholar

Insho mavzusi: Maktabda ta’lim sifatini oshirish bo’yicha istiqbol rejalarim.
Insho 3 qismdan iborat bo’lishi zarur:

    1-qism: Direktor bo’lib tayinlangandan bugungi qadar maktabda ta’lim sifatini oshirish bo’yicha amalga oshirgan ishlarim.

    2-qism: Maktabda ta’lim sifatini oshirish bo’yicha bugungi kunda mavjud muammolar.

    В целях автоматизации и управления обменом информацией в системе народного образования разработан единый программный комплекс - информационная система ERP и на сегодняшний день проводится масштабная работа по ее внедрению на практике. Enterprise Resource Planning - означает планирование и управление доступными ресурсами и процессами организации или учреждения. Внедрение данной системы в народном образование позволит автоматизировать существующие процессы электронного документооборота, создаст ряд преимуществ для работников системы за счет цифровизации, предотвратит перерасход государственного бюджета, снизит человеческий фактор, устранит ошибки и недостатки в выплата заработной платы и ее эквивалентов, а также обеспечение прозрачности обмена информацией. Платформа ERP также предоставит ряд удобств в процессе приема в 1-й класс, в формировании электронного списка всех учащихся системы, планирование учебных часов, распределении часов преподавателям, контроль квалификационных категорий, установление заработной платы работникам. Основными пользователями программного комплекса являются должностные лица Министерства народного образования, руководящий состав общеобразовательных школ. Система ERP интегрируется с информационными системами и базами других министерств и ведомств. Как сообщает пресс-служба Министерства народного образования РУз, на сегодняшний день ведутся работы по подключению к ERP более 10 тысяч общеобразовательных школ системы народного образования. Сейчас в этих школах работает более 700 тысяч сотрудников и обучаются 6,2 млн учащихся. Через эту платформу более десятка читателей смогут получить доступ к онлайн-информации.

    3-qism: Maktabda joriy o’quv yilida ta’lim sifatini oshirish bo’yicha istiqbol rejalarim.

Maktab direktorining o’rinbosarlari uchun insholar

Insho mavzusi: Maktabda ta’lim-tarbiya sifatini oshirish: mavjud holat va kelgusi rejalarim.
Insho 3 qismdan iborat bo’lishi zarur:

    1-qism: Lavozim vazifalarim (eng asosiy yo’nalishlari).

    2-qism: Maktabimizda ta’lim-tarbiya sifatini oshirish borasida mavjud muammolar (o’z yo’nalishi bo’yicha).

    3-qism: Maktabda joriy o’quv yilida ta’lim-tarbiya sifatini oshirish bo’yicha kelgusi vazifalarim (o’z yo’nalishi bo’yicha).

O’qituvchilar uchun insholar

Insho mavzusi: ______________ (dars beradigan fan nomi) fani bo’yicha o’quvchilarga sifatli ta’lim berish: holat, muammo va yechimlar.
Insho 3 qismdan iborat bo’lishi zarur:

    1-qism: ______________ fani bo’yicha o’quvchilarga sifatli ta’lim berishda pedagog mahorati va uning vazifalari (bilishi lozim bo’lgan asosiy yo’nalishlar).

    2-qism: ______________ fani bo’yicha o’quvchilarga sifatli ta’lim berishni ta’minlash bo’yicha bugungi kunda maktabda va o’qituvchilarning kasbiy salohiyatidagi mavjud muammolar.

    3-qism: ______________ fani bo’yicha o’quvchilarga sifatli ta’lim berish yuzasidan istiqbol rejalarim.

Izoh: Insholarni yozish uchun 3 soatgacha vaqt berilishi maqsadga muvofiq (yozishni tugatmaganlarga qo’shimcha 1 soat vaqt berilishi ham mumkin).

Mazkur insholar barcha viloyatlarda o’tkazilishi nazarda tutilgan.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Baxtiyor.uz
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: