Darsni qiziqtirib o‘tish. O‘qituvchi qiziqtirishga majburmi?

Darsni qiziqtirib o‘tish. O‘qituvchi qiziqtirishga majburmi?

Bu termin, umrida dars o‘tmagan odamlarning o‘qituvchilarga tavsiya qiladigan dars metodi, faqat bizda bo‘lsa kerak

Hozirda maktab o‘quvchisi, uning ota-onasi vaholanki umri bino bo‘lib dars o‘tib ko‘rmagan komissiyadan shu gapni ta’lim sifati yo‘qligi, o‘quvchi va uning oilasini ta’limga umuman qiziqmasligini yopti-yopti qilib aybni osongina o‘qituvchiga ag‘darish uchun ishlatayotganiga ko‘p guvoh bo‘layapmiz!
Xo‘sh, 35 ta bemaqsad, xatto ota-onasi ham ularning kelajagini tasavvur qila olmaydigan, o‘quv yili davomida yuzlab 2 olsayam, oylab kelmasayam sinfdan-sinfga bemalol o‘tib shu tufayli o‘qituvchilarni mensimay qo‘ygan boshbodoqlarga darsni qanday qiziqtirib o‘tish mumkin?

Misol uchun oddiy arifmetikani bilmaydigan o‘quvchiga integral tenglamalarni qanday qiziqarli o‘tish mumkin?

To‘g‘ri ba’zi fanlarni misol uchun mehnat, adabiyot, tarix, fizika, himiya, tabiatshunoslikni eplab biron bir laboratoriya amaliyoti qilib qiziqtirish mumkindir lekin boshqa asosiy fanlarnichi?

To‘htang o‘zi kim aytdi o‘qituvchi qiziqtirishga majbur deb? Yana qaysi sohada bu amaliyot bor? Nega o‘qituvchi kimnidir o‘qishni xoxlamagan o‘quvchisi qiziqtirishga majbur? Qiziqqan, kelajagini o‘ylagan o‘qiyversin, o‘qigisi kelmagan o‘qimasin!
Keyin yana repititorlikka borib GO‘YOKI O‘Z-O‘ZIDAN fanga qiziqib ketgan abituriyentlarni o‘qituvchilarga pesh qilishga xarakat qilashadi, anovini ko‘rdingmi repititorga borib zo‘r o‘qiyapti deb!

Xa endi zo‘rg‘a bitta yoki maksimum uchta fanni o‘qisa qolganlarga dam bersa, tekingamas yaxshigina pulga o‘qisa, yana dars qoldirsa yoki vazifa qilmasa o‘qituvchisi bemalol: qaytib kelma, seni o‘qitmayman, PULINGA KUYDING deya olsa kim ham o‘qimas edi?

Agar maktablarda rostdan 30 soat sababsiz kelmaganni, qoniqarsiz baho olganni har qanday fan o‘qituvchisi sinfda qoldira olganda edi… O‘quvchilar o‘qituvchilar bilan Tangem salomlashgandek ko‘rishib, eslikkina bo‘lib darsda 100% formada o‘tirishgan bo‘lar edi!


Этот термин представляет собой метод обучения, рекомендованный учителям людьми, которые никогда в жизни не посещали уроки, наверное, только у нас…

В настоящее время школьник и его родители, хотя он никогда не посещал школу, обвиняют комиссию в некачественном образовании, в отсутствии интереса ученика и его семьи к образованию, мы видим много людей, использующих его легко свергнуть учителя!
Ну как сделать урок интересным для 35 сёрферов, даже их родители не представляют своё будущее, а если я получу сотни двоек за учебный год, то они запросто могут переходить из класса в класс и игнорировать учителей из-за этого. может пройти

Например, как интересно передать интегральные уравнения школьнику, не знающему простой арифметики?

Правда, некоторые предметы, например труд, литературу, историю, физику, химию, естествознание, можно сделать интересными, проведя некоторые лабораторные занятия, но как быть с другими базовыми предметами?

Сам Тохтанг, кто сказал, что учитель должен быть интересным? В какой еще отрасли есть такая практика? Почему учителю должен быть интересен ученик, который не хочет учиться? Тем, кто интересуется и думает о своем будущем, читать, тем, кто не хочет, читать!
Потом снова идут на репетиторство и пытаются самостоятельно познакомить с преподавателями абитуриентов, интересующихся наукой.

Кто может сказать тем, кто едва изучает один или максимум три предмета, если будет учиться на халявные деньги, прогуливать уроки или делать уроки, не возвращайтесь, я вас учить не буду, ТЫ СЖИГАЕШЬ СВОИ ДЕНЬГИ не читал тоже ?

Если бы каждый учитель-предметник мог оставить человека, который без причины отсутствовал 30 часов и получил на уроке неудовлетворительную оценку… напоминание были!

Telegramda o‘qish

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: