Chet tili o’qituvchilari diqqatiga

Chet tili o’qituvchilari diqqatiga

“Chet tilini bilish va egallash darajasini baholash” test sinovlariga qabul boshlandi.

“Chet tilini bilish va egallash darajasini baholash va malaka sertifikatini berish” uchun bo’lib o’tadigan test sinovlariga talabgorlarni “online” ro’yxatga olish tizimi ishga tushirildi.

Endilikda, ingliz, nemis va fransuz tillari bo’yicha test sinovlarida ishtirok etish istagini bildirgan talabgorlar ro’yxatdan o’tish paytida o’zlari tanlagan muddatda test sinovlarida ishtirok etishi mumkin. YA’ni talabgorlar qaysi oyda test topshirishini o’zlari belgilaydi.

Boshqa tillar, ya’ni koreys, yapon, xitoy, ispan, italyan, turk, arab, fors, dari, uyg’ur tillari bo’yicha test sinovlari topshirish istagida bo’lgan talabgorlar tizimda belgilangan vaqtda test topshiradi.

Tizimda ko’rsatilgan oylar uchun qabul soni 1000 (ming) ta etib belgilangan.
Ro’yxatdan o’tish uchun tizim manzili: nsfla.uz
Shaxsiy kabinet manzili: my.nsfla.uz


Начался прием на тест «Оценка владения иностранным языком».

Запущена онлайн-система регистрации поступающих на сдачу теста «Аттестат оценки и квалификации по иностранному языку».

Кандидаты, желающие пройти тесты по английскому, немецкому и французскому языкам, теперь могут пройти тест в то время, которое они выбрали во время регистрации. Абитуриенты могут выбрать месяц, в котором они будут сдавать тест.

Кандидаты, желающие сдать тесты на других языках, таких как корейский, японский, китайский, испанский, итальянский, турецкий, арабский, персидский, дари и уйгурский, должны пройти тест в указанное в системе время.

Количество поступлений за месяцы, указанные в системе, установлено в размере 1000 (тысяч).
Системный адрес для регистрации: nsfla.uz
Адрес личного кабинета: my.nsfla.uz

Telegramda o'qish

OTM uchun onlayn hujjat topshirish yo'riqnomasi bilan tanishing
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: