«Pedagog maqomi to‘g‘risida»gi qonun loyihasini kim ishlab chiqqan?

«Pedagog maqomi to‘g‘risida»gi qonun loyihasini kim ishlab chiqqan?

«Pedagog maqomi to‘g‘risida»gi qonuni loyihasi Adliya vazirligi, Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi, Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar vazirligi va boshqa manfaatdor vazirlik va idoralarning vakillaridan iborat ishchi guruh tomonidan ishlab chiqilgan.

Qonun Qonunchilik palatasi tomonidan qabul qilinib, Senat tomonidan ma’qullanib, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti tomonidan imzolangach va qonunda belgilangan tartibda rasmiy nashrlarda e’lon qilingach, yuridik kuchga ega bo‘ladi.

Hozircha, ushbu qonun loyihasida
o‘qituvchilarning ijtimoiy va moddiy farovonligi ta’minlashga doir qanday yangiliklar borligi mavhum. Hujjat loyihasi haligacha muhokama bo‘lmoqda.

Mavzuga doir:
Pedagog xodimlar uchun xushxabar, yangi qonun loyihasi muhokamaga qo‘yildi

«Pedagog xodimning maqomi to‘g‘risida»gi qonun zudlik bilan tasdiqlanishi kerak

Maqomi va daromadi oshgan oʻqituvchi taʼlimda sifat omili boʻla oladi


Проект Закона «О статусе педагога» разработан рабочей группой в составе представителей Минюста, Миндошкольного и школьного образования, Минвуза, науки и инноваций и других заинтересованных министерств и ведомств.

Закон вступает в силу после его принятия Законодательной палатой, одобрения Сенатом, подписания Президентом Республики Узбекистан и опубликования в официальных изданиях в соответствии с законом.

Пока в этом законопроекте
Непонятно, какие новости об обеспечении социального и материального благополучия педагогов. Проект документа все еще находится на стадии обсуждения.

Предмет:
Хорошая новость для учителей, обсудили новый законопроект

Закон «О статусе учителя» должен быть принят немедленно

Учитель с повышенным статусом и доходом может быть фактором качества в образовании

Telegramda o‘qish

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: