Isʼhoqxon Ibrat maktab-internati bitiruvchilariga o‘qishga kirishda qanday imtiyozlar belgilangan?

Isʼhoqxon Ibrat maktab-internati bitiruvchilariga o‘qishga kirishda qanday imtiyozlar belgilangan

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017-yil 5-sentabrdagi 698-sonli Qaroriga muvofiq, Namangan viloyati To‘raqo‘rg‘on tumanida Isʼhoqxon Ibrat nomidagi xorijiy tillarga ixtisoslashtirilgan maktab-internati tashkil etilgan.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017-yil 20-iyundagi 393-sonli qarori bilan tasdiqlangan Nizomga muvofiq, Namangan viloyati To‘raqo‘rg‘on tumanidagi Isʼhoqxon Ibrat nomidagi xorijiy tillarga ixtisoslashtirilgan maktab-internatning butun o‘qish davrini aʼlo baholarga o‘qigan bitiruvchilari O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus taʼlim vazirligining tavsiyasiga asosan, Davlat komissiyasi qarori bilan oliy taʼlim muassasalari bakalavriatining xorijiy til va adabiyoti, filologiya va tillarni o‘qitish taʼlim yo‘nalishlariga tanlovdan tashqari test sinovlarisiz va kasbiy (ijodiy) imtihonlarsiz qo‘shimcha davlat grantlari asosida o‘qishga qabul qilinadilar.
!Ma’lumotlar rus tilida:
В соответствии с Постановлением Кабинета Министров Республики Узбекистан от 5 сентября 2017 года № 698 в Туракурганском районе Наманганской области создана школа-интернат по специальности «иностранные языки» имени Ишахона Ибрата.

В соответствии с Положением, утвержденным постановлением Кабинета Министров Республики Узбекистан от 20 июня 2017 года № 393, обучался в школе-интернате имени Ишахона Ибрата Туракурганского района Наманганской области.Согласно рекомендации Министерства высшего и среднего специального образования Республики Узбекистан» принимаются на основе дополнительных государственных грантов.
[/spoiler]

Telegramda o‘qish

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ
Комментарии: 1
  1. Gulcharos

    ;-) :razz: :oops: :o :lol: :idea:

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: