Avvalgi malaka oshirish tizimidan yangisining farqi nimada?

Avvalgi malaka oshirish tizimidan yangisining farqi nimada?

So‘ngi yillarda malaka oshirish tizimida juda ko‘p o‘zgarishlar bo‘ldi. Ilgari qog‘ozbozlik, korrupsiya holatlari juda ko‘p uchrardi, buni tan olmay ilojimiz yo‘q.

Hozir esa o‘qituvchi ehtiyojiga qarab, o‘zini bo‘sh vaqtida onlayn tarzda malaka oshirsa ham bo‘ladi. Bu ko‘pchilik pedagoglarni xursand qilgan bo‘lsa kerak.

Lekin, hozirgi tizimning nima uchun joriy qilingani, malaka oshirish tizimiga kiritilgan o‘zgartirishlardan asosiy maqsad nima edi degan savolga ayrim o‘qituvchilar javob berolmasligi mumkin.

A.Avloniy nomidagi milliy-tadqiqot instituti rektori Ayubxon Radjiyev so‘ngi yillardagi maktab ta’limi malaka oshirish tizimidagi transformatsiya — olib borilgan islohotlar bo‘yicha Kun.uz muxbiriga intervyu beribdi.

Intervyuni Kun.uz’ning yutubdagi kanalida video shaklini, rasmiy saytida esa maqola shaklida ko‘rsangiz bo‘ladi. Menimcha, barcha pedagoglar intervyu bilan to‘liq tanishib chiqishsa, juda ko‘p savollariga javob topishgan bo‘lardi.

🖥 Maqola shaklida o‘qish

Mavzuga doir:
Avloniy malaka oshirish 2022-yil sarhisobi, qanday yutuqlarga erishildi?

Malaka oshirishga chiqmagan pedagog xodimlarning taqdiri nima bo‘ladi?

Muqobil malaka oshirish shakllari ro‘yxati


За последние годы в системе подготовки произошло много изменений. В прошлом было много случаев волокиты и коррупции, мы не можем этого не признать.

Теперь, в зависимости от потребностей учителя, он может совершенствовать свои навыки онлайн в свободное время. Наверное, это порадовало многих педагогов.

Однако некоторые преподаватели могут не ответить на вопрос, почему была введена действующая система, какова была основная цель изменений, внесенных в систему повышения квалификации.

Аюбхан Раджиев, ректор Национального исследовательского института имени А. Авлони, дал интервью корреспонденту Kun.uz о преобразованиях и реформах в системе школьного образования за последние годы.

Интервью можно посмотреть в виде видео на YouTube-канале Kun.uz, ​​и в виде статьи на официальном сайте. Я думаю, что все педагоги нашли бы ответы на многие свои вопросы, если бы прочитали интервью целиком.

🖥 Чтение в виде статьи

Предмет:
Итоги продвинутого профессионального развития 2022, что было достигнуто?

Как сложится судьба педагогов, не пошедших на повышение квалификации?

Список альтернативных форм обучения

Telegramda o‘qish

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: