Dars ishlanma (konspekt) qanday yoziladi

Dars ishlanma (konspekt) qanday yoziladi
Telegramda o'qish

1 soatlik dars ishlanmasi yozishning asosiy talablari va tartibi.

Kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan davlat ta’lim standartlari va o’quv dasturlari asosida dars ishlanmasi(konspekt)ni shakllantirish
TARTIBI
Sana,sinf (paralel sinflar uchun bitta mavzu bo`yicha alohida-alohida dars ishlanmasi(konspekt)ni yozish shart emas ,bitta mavzuga bitta dars ishlanmasi yozilsa kifoya. Bunda 6-a, b, v, g — sinflar deb ko’rsatiladi)
Fan nomi:_____________________________________________________________
Darsining mavzusi:(takvim–mavzu reja asosida)
Dars maqsadi (darsga qo’yilgan maqsad 4-5 daqiqa davomida belgilangan fandan o’quvchilarda mavzudan kelib chiqqan holda fanga oid va tayanch kompetensiyalarning elementlarini shakllantirishga yo’naltirilgan bo’lishi lozim):

a)Ta’limiy maqsad:______________________________________________________
(mavzudan kelib chiqqan holda fanga oid kompetensiyalar elementlari yoziladi)

b) Tarbiyaviy maqsad:_________________________________________________
(mavzudan kelib chiqqan holda fanga oid kompetensiyalar elementlari yoziladi)

s)Rivojlantiruvchi maqsad:
(mavzudan kelib chiqqan holda fanga oid kompetensiyalar elementlari yoziladi)

Dars turi:______________________________________________________________
Dars turi quyidagicha bo’lishi mumkin:

— yangi tushuncha bilimlarni shakllantiruvchi, yangi mavzu o’tish darsi);

-o’quvchining bilim, ko’nikma va malakalarini rivojlantiruvchi (mustahkamlovchi dars):

— umumlashtiruvchi (bo’lim va bob yakuni bo’yicha o’tiladigan dars);

— o’quvchilar egallagan ko’nikma va malakalarini tehlil, nazorat qiluvchi darslar (oraliq va joriy nazoratlar darsi)).

Darsda qo’llaniladigan metodlar:
(darsda qo’llanadigan metodlar o’quvchilarda fanga oid va tayanch kompetensiyalar elementlarini shakllantirish hamda yuqorida tanlangan dars turiga mos keladigan metodlar tavsiya etiladi).
Darsda foydalaniladigan jihozlar:
(texnik vositalar, slaydlar, ko’rgazmali va didaktik materiallar).
Tashkiliy qism:_________________________________________________________
O’tilgan mavzuni takrorlash(mustahkamlash): ____________________________
Yangi mavzuni tushuntirish:_______________________________________________
Yangi mavzuni mustahkamlash:_____________________________________________
O’quvchilarni baholash:___________________________________________________
Uyga vazifa berish: ______________________________________________________
Dars ishlanmasi(konspekt) qo’lyozma shaklida yoki kompyuterda ham yozilishi mumkin.Dars ishlanmasini kompyuterda yozishning eng muhim yagona sharti o’qituvchining o’zi kompyuterda ishlashni bilishi lozim.
1 soatlik dars ishlanma konspekt yozishning qisqacha asosiy talabi shulardan iborat. Ushbu bo’limda o’zingiz uchun kerakli bo’lgan turli fanlardan namunaviy yillik konspektlar ham topishingiz mumkin.


Основные требования и порядок написания 1-часовой курсовой работы.

Формирование учебных планов на основе государственных образовательных стандартов и учебных планов на основе компетентностного подхода
ПРОЦЕДУРА
Дата, класс (для параллельных занятий не обязательно писать отдельный силлабус по одной теме, достаточно написать один силлабус по одной теме. В данном случае 6-а, б, в, ж — классы)
Имя поклонника: _____________________________________________________________
Название курса: (календарно-тематический план)
Задачи курса (Цель занятия должна быть ориентирована на формирование элементов научно-технических и базовых компетенций по предмету на 4-5 минут в зависимости от темы):

а) Цель обучения: ____________________________________________________________
(элементы научных компетенций пишутся в зависимости от темы)

б) Воспитательная цель: ______________________________________________
(элементы научных компетенций пишутся в зависимости от темы)

в) Цель развития:
(элементы научных компетенций пишутся в зависимости от темы)

Тип курса: ____________________________________________________________
Тип курса может быть:

— Уроки по формированию новых понятий и знаний, переход на новую тему);

-Развитие (закрепление) знаний, умений и навыков учащихся:

— Обобщитель (урок в конце раздела и главы);

— Анализ и контроль умений и навыков учащихся (промежуточные и текущие контрольные занятия).

Методы обучения:
(Методы, используемые на уроке, рекомендуются учащимся для развития элементов науки и базовых компетенций, а также методы, соответствующие выбранному выше типу урока).
Оборудование, используемое на уроке:
(технические пособия, слайды, наглядные и дидактические материалы).
Организационная часть: _____________________________________________________________
Обзор (усиление): __________________________
Объясните новую тему: ___________________________________________
Закрепить новую тему: ___________________________________________
Оценка учащихся: _________________________________________________
Домашнее задание: ________________________________________________________
Программа может быть написана в рукописном виде или на компьютере.Единственным важным условием написания программы на компьютере является умение преподавателя работать на компьютере.
Это основные требования для написания 1-часовой программы. В этом разделе вы также можете найти образцы годовых резюме по различным темам, которые вам нужны.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ
Комментарии: 4
  1. jumanazar

    Saytdan hech narsa olib bo’lmayapti. Dars ishlanma blankasini kopirovat qilib bo’lmayapti.

  2. madina

    :idea: :x

  3. Аноним

    Bòshliqlarni tòldirib aniq yozilsa yaxwi bòlardi dars ishlanma

  4. Аноним

    :evil:

Fikr bildirish

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: