Yangi ishga kirgan insonga 5 ta maslahat!

Yangi ishga kirgan insonga 5 ta maslahat!

Yangi kelgan xodimning kollektivga o‘rganib ketishi ko‘pincha uning o‘ziga bog‘liq. Bu erda professional xislatlardan tashqari, shaxsiy fazilatlar muhimroq o‘rin tutadi. Keltirilgan bir nechta maslahatlarimiz sizga yangi ish joyingizga tezda moslashib olishingizda yordam beradi.

1. Tabassum qiling!

Yangi insonlar bilan tanishganingizda va ular bilan muloqot chog‘ida har doim tabassumda bo‘lishga harakat qiling. Munosabatga ochiq bo‘ling. Agar barcha hamkasblaringizning ismlarini eslab qololmasangiz, buning hech ham qo‘rqinchli joyi yo‘q. Muhimi har biri bilan do‘stona munosabatda bo‘ling.

2. Do‘stona aloqa o‘rnating

Yangi ish joyiga kelganda, imkon boricha boshqa xodimlar bilan do‘stona aloqa o‘rnatishga harakat qiling. Bunga Siz ularga savollar berish, kompliment qilish orqali erishishingiz mumkin. Yangi hamkasblaringiz egnida bo‘lgan kiyimlarni chiroyliligini va qayerdan olganligiga, ularning bo‘sh vaqtini qanday o‘tkazishi va xobbilari haqida savollar bering. Berilgan javoblarni eslab qolishga harakat qiling, bu keyingi suhbatlarni davom ettirish uchun sizga oz qotadi.

3. Kuzatuvchan bo‘ling!

Yangi hamkasblaringizning hayotlari bilan qiziqing. Boshqa hamkasblaringiz haqida so‘rang. Kim bilan do‘st bo‘lish, kim bilan esa bahslashish yaxshilikka olib kelmasligi haqida bilib oling. Chiroyli eshitilmasa ham mish-mishlardan xabardor bo‘lib boring, chunki bu Sizning foydangizga ishlashi mumkin. Yangi xabarlar Sizga kollektivda o‘z o‘rningizni topishga xizmat qiladi. Biroq hamkasblaringizni muhokama qilishdan saqlaning.

4. Tashabbuskor bo‘ling!

Hammani ishdan keyin qaergadir taklif qiling (muzda uchishga, kinoga, kafega – qayerda bemalol muloqot qilish imkoni bo‘lsa o‘sha joyni tanlang). E’tibor bering, agar Sizning bo‘limingizdagi hamkasblaringiz tushlikka qaergadir bormoqchi bo‘lishsa, Siz ham ular bilan birga borishingizni ayting. Buni qilishdan uyalmang, har doim insonlar uchun yangi xodim bilan muloqot qilish qiziq bo‘ladi.

5. Jamoa a’zosi bo‘ling.

Jim yurmang, miyaga kelgan qiziq fikrlaringiz haqida bo‘lishing. Ko‘plar yangi joy va yangi jamoat oldida noto‘g‘ri gapirib qo‘yishdan qo‘rqishadi. Siz bunday bo‘lmang, aslida hech nima yo‘qotmaysiz! O‘ylab ko‘ring, balki siz aytgan fikr ko‘plarga ma’qul bo‘lar.

Agar Sizga hech kim e’tibor bermagan bo‘lsa, fikringiz hech kimga yoqmagan bo‘lsa, tabassumingizga esa ahamiyat ham berishmagan bo‘lishsa ham xavotir olmang. Shunchaki Sizga hali ko‘nikishga ulgurishmagan. Bir necha kundan so‘ng, o‘zingizni yana ko‘rsating, Sizni baholashadi va albatta hurmat qilishni boshlashadi. Esda tuting, har qanday sharoitda ham ish joyida ijobiy kayfiyatda yurish har doim yordam beradi.


Часто новичку приходится привыкать к команде. Помимо профессиональных качеств, здесь важнее личные качества. Вот несколько советов, которые помогут вам быстро адаптироваться к новой работе.

1. Улыбайтесь!

Всегда старайтесь улыбаться, когда встречаете новых людей и общаетесь с ними. Будьте открыты для общения. Если вы не можете вспомнить имена всех своих коллег, это совсем не страшно. Важно быть дружелюбным со всеми.

2. Подружитесь

Когда вы приедете на новую работу, постарайтесь быть как можно более дружелюбным с другими сотрудниками. Вы можете добиться этого, задавая им вопросы и хваля их. Задавайте вопросы о красоте одежды ваших новых коллег, откуда они ее взяли, как проводят свободное время и чем занимаются. Постарайтесь запомнить данные ответы, вам будет немного тяжело продолжать следующие разговоры.

3. Будьте наблюдательны!

Интересуйтесь жизнью своих новых коллег. Спросите о других коллегах. Узнайте, с кем дружить, а с кем спорить. Даже если это звучит не очень хорошо, будьте в курсе слухов, так как это может сыграть в вашу пользу. Новые посты помогут вам найти свое место в команде. Но избегайте обсуждения с коллегами.

4. Проявите инициативу!

Пригласите всех куда-нибудь после работы (полетайте на лед, сходите в кино, сходите в кафе — выберите место, где вам будет легко общаться). Обратите внимание: если ваши коллеги в вашем отделе хотят пойти куда-нибудь на обед, скажите им пойти с ними. Не стесняйтесь этого делать, людям всегда интересно общаться с новым сотрудником.

5. Станьте членом команды.

Не молчи, поделись интересными мыслями. Многие боятся выступать перед новым местом и новым собранием. Не делайте этого, вы ничего не потеряете! Подумайте об этом, может быть, многим людям понравится то, что вы скажете.

Не беспокойтесь, если на вас никто не обращает внимания, никому не нравится ваше мнение и никто не обращает внимания на вашу улыбку. Просто вы еще не привыкли к этому. Через несколько дней покажите себя снова, вас оценят и конечно же начнут уважать. Помните, ходить на работу в хорошем настроении всегда полезно в любой ситуации.

Telegramda o‘qish

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: