Sherzod Shermatov direktorlar harakatiga to‘xtaldi

Sherzod Shermatov direktorlar harakatiga to‘xtaldi

Xalq ta’limi vaziri Sherzod Shermatov maktab direktorlari harakati natijaja berishi haqida fikr bildirdi.

Ushbu 2 ta raqam maktablar faoliyatidagi ijobiy o‘zgarishni ko‘rsatadi:

1) 1,5 mln abituriyentning atigi 23 foizi bu yilgi maktab bitiruvchilari bo‘lgan bo‘lsa, ular davlat granti kvotasining 50 foizini egalladi. Qolgan 77 foiz abituriyentni tashkil etgan litsey, kollej bitiruvchilari yoki avvalgi yilgi bitiruvchilar ham OTMga harakat qilgan, repetitorga borgan, lekin ularning umumiy natijasi maktab bitiruvchilarinikidan anchagina orqada bo‘ldi.

2) Oliy ta’limga bironta ham o‘quvchisi kirmagan maktablar soni 3 barobarga kamaydi, ya’ni o‘tgan yili 2126 ta edi, bu yil 692 taga tushdi. Bunga ham o‘tgan yildan bunday maktab rahbarlarini lavozimiga loyiqligini jiddiy ko‘rib chiqish boshlangani katta turtki bo‘ldi.

Endi buyog‘iga direktorlarimiz va maktab jamoasi faqat natijaga harakat qilishi kerak. Natija bu bitiruvchilarning hayotda muvaffaqiyatga erishishi. Ularning bir qismi o‘qishni keyingi bosqichiga o‘tsa, keyingi qismi o‘z ishini topib ketishidir. O‘qishga ham kirolmasa, ish ham topa olmasa, keyinchalik yoshlarimiz hayotda qiynalib qolishadi. Shu sababli maktab davridagi vaqtini aynan shu natijaga yo‘naltirishi, shu jumladan, ota-onalar bilan hamkorlikni kuchaytirishi kerak.

Bir oy davomida Xorazm, Navoiy, Sirdaryo va Qashqadaryo viloyatlarida bo‘lib yaxshi ko‘rsatkichga ega va umuman natija ko‘rsatmagan maktablarni solishtirganda asosiy farq aynan direktor va maktab jamoasining o‘z kasbiga bo‘lgan fidoiyligi tufayli bo‘layotganiga amin bo‘ldik.

Solishtirganda ko‘rinadiki, aksariyat yomon ko‘rsatkichga ega maktablarning moddiy texnik holati yaxshi ko‘rsatkichga ega bo‘lgan maktabnikidan ancha yaxshi bo‘lib chiqayapti. Eskichasiga faqat maktabning tashqi ko‘rinishiga qarab direktorga baho berilganida, aksincha bular yaxshi bo‘lib chiqardi va yaxshi natija ko‘rsatgan direktorga esa maktabining ko‘rinishi yaxshi bo‘lmaganiga chora ko‘rilishi mumkin edi…

Shuning uchun, o‘z ishiga fidoiy bo‘lgan pedagoglarimizga ushbu o‘zgarishlarga sabab bo‘lganlari uchun minnatdorchilik bildiramiz va kelgusi faoliyatlariga muvaffaqiyatlar tilaymiz! Aksincha, bu sohaga adashib kelib, avvalgidek paxta va boshqa ortiqcha ishlar bilan o‘ralashib yurishga o‘rganib qolganlarga boshqa ish topishlarini tavsiya qilamiz, — deydi vazir.


Министр народного образования Шерзод Шерматов прокомментировал итоги акции директоров школ.

Эти два числа указывают на положительное изменение успеваемости в школе:

1) Хотя только 23 процента из 1,5 миллиона абитуриентов были выпускниками этого года, они получили 50 процентов квоты государственного гранта. Остальные 77% выпускников средней школы, колледжа или прошлого года, которые пытались поступить в университет, также ходили на репетиторство, но их общие результаты были намного ниже, чем у выпускников средней школы.

2) Число школ, в которых не обучаются высшие учебные заведения, увеличилось в три раза: с 2126 в прошлом году до 692 в этом году. Во многом это было связано с тем, что в прошлом году началась серьезная проверка пригодности таких директоров школ.

Теперь решение за нашими директорами и школьным сообществом. В результате выпускники добиваются успеха в жизни. Некоторые из них переходят на следующий уровень обучения, а некоторые находят работу. Если мы не сможем пойти в школу или найти работу, то нашей молодежи придется нелегко в жизни. Вот почему важно сосредоточить свое время на этом результате, включая работу с родителями.

Во время месячного визита в Хорезмскую, Навоийскую, Сырдарьинскую и Кашкадарьинскую области мы увидели, что основное отличие от школ с хорошей успеваемостью и отсутствием результатов было связано с преданностью директора и школьного персонала своей профессии. .

Для сравнения, плохое техническое состояние большинства школ намного лучше, чем у хорошо успевающих школ. В прошлом, когда о директоре судили исключительно по внешнему виду школы, наоборот, они оказывались хорошими, и хорошо работавший директор мог быть исправлен за плохой внешний вид школы…

Поэтому мы хотели бы поблагодарить всех наших преданных педагогов за то, что они изменили ситуацию, и пожелать им удачи в их будущих начинаниях! Наоборот, мы рекомендуем тем, кто заблудился в отрасли и привык к хлопку и прочим увольнениям, продолжать искать другую работу», — сказал он.

Telegramda o‘qish

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: