Dars ishlanma (konspekt) qanday yoziladi

Dars ishlanma (konspekt) qanday yoziladi

1 soatlik dars ishlanmasi yozishning asosiy talablari va tartibi.

Kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan davlat ta’lim standartlari va o‘quv dasturlari asosida dars ishlanmasi(konspekt)ni shakllantirish
TARTIBI
Sana,sinf (paralel sinflar uchun bitta mavzu bo‘yicha alohida-alohida dars ishlanmasi(konspekt)ni yozish shart emas ,bitta mavzuga bitta dars ishlanmasi yozilsa kifoya. Bunda 6-a, b, v, g — sinflar deb ko‘rsatiladi)
Fan nomi:_____________________________________________________________
Darsining mavzusi:(takvim–mavzu reja asosida)
Dars maqsadi (darsga qo‘yilgan maqsad 4-5 daqiqa davomida belgilangan fandan o‘quvchilarda mavzudan kelib chiqqan holda fanga oid va tayanch kompetensiyalarning elementlarini shakllantirishga yo‘naltirilgan bo‘lishi lozim):

a)Ta’limiy maqsad:______________________________________________________
(mavzudan kelib chiqqan holda fanga oid kompetensiyalar elementlari yoziladi)

b) Tarbiyaviy maqsad:_________________________________________________
(mavzudan kelib chiqqan holda fanga oid kompetensiyalar elementlari yoziladi)

s)Rivojlantiruvchi maqsad:
(mavzudan kelib chiqqan holda fanga oid kompetensiyalar elementlari yoziladi)

Dars turi:______________________________________________________________
Dars turi quyidagicha bo‘lishi mumkin:

— yangi tushuncha bilimlarni shakllantiruvchi, yangi mavzu o‘tish darsi);

-o‘quvchining bilim, ko‘nikma va malakalarini rivojlantiruvchi (mustahkamlovchi dars):

— umumlashtiruvchi (bo‘lim va bob yakuni bo‘yicha o‘tiladigan dars);

— o‘quvchilar egallagan ko‘nikma va malakalarini tehlil, nazorat qiluvchi darslar (oraliq va joriy nazoratlar darsi)).

Darsda qo‘llaniladigan metodlar:
(darsda qo‘llanadigan metodlar o‘quvchilarda fanga oid va tayanch kompetensiyalar elementlarini shakllantirish hamda yuqorida tanlangan dars turiga mos keladigan metodlar tavsiya etiladi).
Darsda foydalaniladigan jihozlar:
(texnik vositalar, slaydlar, ko‘rgazmali va didaktik materiallar).
Tashkiliy qism:_________________________________________________________
O‘tilgan mavzuni takrorlash(mustahkamlash): ____________________________
Yangi mavzuni tushuntirish:_______________________________________________
Yangi mavzuni mustahkamlash:_____________________________________________
O‘quvchilarni baholash:___________________________________________________
Uyga vazifa berish: ______________________________________________________
Dars ishlanmasi(konspekt) qo‘lyozma shaklida yoki kompyuterda ham yozilishi mumkin.Dars ishlanmasini kompyuterda yozishning eng muhim yagona sharti o‘qituvchining o‘zi kompyuterda ishlashni bilishi lozim.
1 soatlik dars ishlanma konspekt yozishning qisqacha asosiy talabi shulardan iborat. Ushbu bo‘limda o‘zingiz uchun kerakli bo‘lgan turli fanlardan namunaviy yillik konspektlar ham topishingiz mumkin.


Основные требования и порядок написания 1-часовой курсовой работы.

Формирование учебных планов на основе государственных образовательных стандартов и учебных планов на основе компетентностного подхода
ПРОЦЕДУРА
Дата, класс (для параллельных занятий не обязательно писать отдельный силлабус по одной теме, достаточно написать один силлабус по одной теме. В данном случае 6-а, б, в, ж — классы)
Имя поклонника: _____________________________________________________________
Название курса: (календарно-тематический план)
Задачи курса (Цель занятия должна быть ориентирована на формирование элементов научно-технических и базовых компетенций по предмету на 4-5 минут в зависимости от темы):

а) Цель обучения: ____________________________________________________________
(элементы научных компетенций пишутся в зависимости от темы)

б) Воспитательная цель: ______________________________________________
(элементы научных компетенций пишутся в зависимости от темы)

в) Цель развития:
(элементы научных компетенций пишутся в зависимости от темы)

Тип курса: ____________________________________________________________
Тип курса может быть:

— Уроки по формированию новых понятий и знаний, переход на новую тему);

-Развитие (закрепление) знаний, умений и навыков учащихся:

— Обобщитель (урок в конце раздела и главы);

— Анализ и контроль умений и навыков учащихся (промежуточные и текущие контрольные занятия).

Методы обучения:
(Методы, используемые на уроке, рекомендуются учащимся для развития элементов науки и базовых компетенций, а также методы, соответствующие выбранному выше типу урока).
Оборудование, используемое на уроке:
(технические пособия, слайды, наглядные и дидактические материалы).
Организационная часть: _____________________________________________________________
Обзор (усиление): __________________________
Объясните новую тему: ___________________________________________
Закрепить новую тему: ___________________________________________
Оценка учащихся: _________________________________________________
Домашнее задание: ________________________________________________________
Программа может быть написана в рукописном виде или на компьютере.Единственным важным условием написания программы на компьютере является умение преподавателя работать на компьютере.
Это основные требования для написания 1-часовой программы. В этом разделе вы также можете найти образцы годовых резюме по различным темам, которые вам нужны.

Telegramda o‘qish

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ
Комментарии: 13
  1. jumanazar

    Saytdan hech narsa olib bo‘lmayapti. Dars ishlanma blankasini kopirovat qilib bo‘lmayapti.

  2. madina

    :idea: :x

  3. Аноним

    Bòshliqlarni tòldirib aniq yozilsa yaxwi bòlardi dars ishlanma

  4. Аноним

    :evil:

  5. Zilola

    Bòshliqlarga nimadur yozsa aniqroq bòlardi

  6. OTAMURODOVNA

    METODLAR QISMIDA DOIM NOANIQLIKLAR BO‘LADI HAMDA DARS TIPI NIMA? BA’ZILAR TUR VA TIPINI BIR XIL YOZISHADI

  7. Aziza

    Yanada tõliqroq,aniqroq ma’lumot berilsa minnatdor bõlardik.Raxmat

  8. Xusan

    Ochiq qoldirilgan joyga tuliq moalumot yozza yaxshi bulardi

  9. Аноним

    :idea: ochiq joyga dars mavzusidan kelib chiqib yoziladi rahmat tushinarli

  10. Taram

    :|

  11. Erkinovna

    Aniqroq yozishsa yaxshi boʻlardi tushunarsiz ekan

  12. Zebiniso

    Ochiq joylarga to’liqroq maʼlumot berilsa yaxshi bulardi :idea:

  13. Rayimberganova

    Malumotlar uchun rahmat.
    :oops:

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: