2020-yil Attestatsiya-akkreditatsiya jarayoni raqamlarda

2020-yil Attestatsiya-akkreditatsiya jarayoni raqamlarda

Vazirlar mahkamasi huzuridagi Ta’lim sifatini nazorat qilish inspeksiyasi boshlig‘ining maslahatchisi maktablar faoliyati yuzasidan bir qancha ma’lumotlarni taqdim etdi.

2020 yilda 858 ta maktablar attestatsiyadan o‘tkazildi.
Attestatsiyadan o‘tgan maktablarning 803 tasi (93,5%) akkreditatsiyalandi.
Belgilangan ta’lim sifati talablariga javob bermaganligi uchun 55 ta (6,5%) maktab
attestatsiyadan o‘tmadi va akkreditatsiyalanmadi.

Attestatsiyadan o‘tmagan maktablarda aniqlangan kamchiliklarni bartaraf etish bo‘yicha Xalq
ta’limi vazirligiga 3 ta taqdimnoma kiritildi.
Maktablar faoliyatida aniqlangan 7657 ta kamchiliklar bartaraf etildi.

Attestatsiya davomida bitiruvchi o‘quvchilaridan nazorat ishlari olindi, shuningdek pedagoglar,
o‘quvchilar va ularning ota-onalaridan maktab faoliyatini baholash bo‘yicha so‘rovnomalar
o‘tkazildi.
12708 nafar o‘qituvchilarning dars mashg‘ulotlari tahlil qilindi.

Dars tahlili natijalariga ko‘ra:
• Faoliyati o‘rganilgan o‘qituvchilarning 1527 nafari (12%) dars jarayonida o‘qitishning interfaol
usullaridan foydalanmagan;
• Ularning 890 nafari (7%) dars jarayonini hayotga bog‘lagan holda (kompetentsiyaviy yondashuvlar
asosida) tashkil etmagan;
• 763 nafari (6%) dars jarayonida o‘quvchilarning faol ishtirok etishiga erisha olmagan.

Tashqi attestatsiyadan o‘tkazilgan 858 ta maktabdan 257 tasi (30%)da fizika, 343 tasi (40%)da
kimyo-biologiya laboratoriya xonalari talab darajasida emas.
Nazorat ishi olingan 858 ta maktablardan 230 tasida Kimyo fanidan, 218 tasida Fizika fanidan
birorta ham o‘quvchi “A’lo” bahoga baholanmagan.

O‘quvchilarning umumiy o‘zlashtirish darajasi Andijon viloyatida 68 foizni, Sirdaryo viloyatida 67
foizni, Namangan viloyatida 66 foizni, Jizzax va Toshkent viloyatlarida 65 foizni tashkil etib,
bular Respublika ko‘rsatkichidan past.

Tashqi attestatsiyadan o‘tkazilgan 858 ta maktabda faoliyat ko‘rsatayotgan jami 32041 nafar
pedagoglarning 27936 nafari (87%) oliy, 4105 nafari (13%) o‘rta maxsus ma’lumotli
o‘qituvchilarni tashkil etadi.

Oliy ma’lumotli o‘qituvchilarning 1024 nafari (3,6%) oliy toifali, 4376 nafari (15,7%)
birinchi toifali, 8551 nafari (30,7%) ikkinchi toifali va 13985 nafari (50%) malaka toifasiga
ega bo‘lmagan mutaxassislardan iborat.


Советник начальника Инспекции по контролю за качеством образования при Кабинете Министров предоставил информацию о деятельности школ.

В 2020 году аттестовано 858 школ.
Из сертифицированных школ аккредитовано 803 (93,5%).
55 (6,5%) школ не соответствовали требуемому качеству образования
не сертифицированы и не аккредитованы.

Народ за устранение недостатков в несертифицированных школах
В Министерство образования было подано 3 представления.
Устранено 7657 недостатков в деятельности школ.

В ходе аттестации были проведены контрольные мероприятия со стороны выпускников, а также преподавателей,
анкетирование учащихся и их родителей для оценки успеваемости в школе
было проведено.
Проанализированы уроки 12 708 учителей.

По результатам курсового анализа:
• 1 527 (12%) опрошенных учителей были интерактивными в классе.
не использовал методы;
• 890 из них (7%) связывают процесс обучения с жизнью (компетентностные подходы)
на основании) не формируется;
• 763 (6%) не смогли активно участвовать в учебном процессе.

Из 858 школ, прошедших внешнюю аттестацию, 257 (30%) имели физику и 343 (40%) — физику.
Помещения химико-биологической лаборатории не соответствуют требованиям.
Из 858 опрошенных школ 230 изучали химию и 218 — физику.
ни один из учащихся не получил оценку «отлично».

Общий уровень усвоения составляет 68% в Андижане и 67% в Сырдарье.
процентов, в Наманганской области — 66 процентов, в Джизакской и Ташкентской областях — 65 процентов.
они ниже, чем в среднем по республике.

Всего в 858 школах с внешней аттестацией работает 32041 человек.
27936 (87%) учителей имеют высшее образование и 4105 (13%) — среднее специальное образование
учителя.

Из педагогов с высшим образованием 1024 (3,6%) высшей категории, 4376 (15,7%)
первой категории, 8551 (30,7%) второй категории и 13985 (50%) квалификационной категории
состоит из профессионалов, которых нет.

Telegramda o‘qish

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
BAXTIYOR.UZ

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: